لوستر اتاق خواب

لوستر اتاق خواب

  • 62

خرید لوستر اتاق خواب

از بین تمامی اتاق‌های موجود در خانه، اتاق خواب شما احتمالا تنها جایی است که در تمام اوقات روز در آن وقت می‌ گذرانید. هم در هنگام تاریکی کامل، هم هنگام روشنایی و هم هنگامی که نه کاملا روشن است و نه کاملا تاریک. پس طراحی درست و تزیین اتاق خواب برای ایجاد محیطی راحت برای استراحت در شب و بیدار شدن هنگام صبح، کاملا ضروری است. به همین دلیل، انتخاب لوستر برای اتاق خواب ، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

استفاده از وسایل تزئینی در همه ی بخش های خانه باعث زیبایی و شیک بودن آن بخش از خانه میشود. یکی از بهترین وسایل تزئینی در دکوراسیون داخلی خانه لوستر است. استفاده از لوستر در اتاق خواب باعث میشود فضای اتاق زیباتر و شیک تر باشد . اما باید در انتخاب لوستر نیز دقت کنید و لوستر مناسب برای اتاق خود انتخاب کنید.

بخش‌های مختلف نورپردازی اتاق خواب

تسلط بر نحوۀ بخش‌بندی نورپردازی، کلید دستیابی به بهترین نورپردازی در اتاق خواب است. و این به معنی ایجاد تعادل بین نور محیطی، نور کار و نور اکسنت است. با خرید اینترنتی لوستر اتاق خواب ، این تعادل را به وجود بیاورید و برای هر حس و حال و هر نوع فعالیتی نور مناسب ایجاد کنید. حتی یک چراغ آویز اتاق خواب می‌تواند تأثیر زیادی در انرژی و زیبایی محیط بگذارد.

 

"<yoastmark

نور محیطی

از نور کلی تا نور خاص، باید انواع نورپردازی را بسته به کاری که می‌خواهید به‌طور منظم انجام دهید، در اتاق خواب استفاده کنید. برای مثال، نورپردازی اتاق خود را با نور محیطی یا نور کلی شروع کنید. نور محیطی مناسب شامل نورهای طبیعی است که از پنجره داخل می‌شوند. یا نورهای مصنوعی که برای انجام کارهای روزانه شما نور ایجاد می‌کنند و می‌توانید برای فعالیت‌های روزانه خود مانند تمیز کردن، تا کردن لباس‌ها یا منظم کردن تخت استفاده کنید.

هنگامی که سخن از نور مصنوعی به میان می‌آید، از لوستر مدرن اتاق خواب یا لوستر اتاق خواب فانتزی استفاده کنید. لوستر سقفی اتاق خواب میزان کافی نور را برای فعالیت‌هایی که انجام آن‌ها به نور احتیاج دارد و نور روشن و متمرکزی نمی‌خواهند، مهیا می‌کند. لوستر مدرن اتاق خواب و آباژور رومیزی نیز تاثیر مشابهی دارد.

تقارن

خیر. مهم این است که نورپردازی شما متعادل باشد و لایه‌های مختلفی داشته باشد. از انواع لوسترها می‌توانید برای این هدف استفاده کنید. می‌توانید از لوستر چشمه نور کلاهک (شید) دار استفاده کنید تا نور کلی و گرمی ایجاد شود. همچنین، یک منبع نور غیرمستقیم نیز داریم که سقف‌ها و یا یک بخش معماری دیگر را روشن می‌کند. هدف آن است که چشم‌ها کل اتاق را ببینند و فقط روی تخت تمرکز نکنند. روشن کردن گوشه‌های مختلف باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر و متعادل‌تر به نظر برسد. هدف اتاقی نیست که همه جای آن به‌طور مساوی روشن شده باشد؛ بلکه اتاقی است که باعث شود چشم‌ها از چیزی به چیز دیگر بگردند.

ترکیب نور مناسب

برای نور کلی محیط خود از ترکیب زیر استفاده کنید: یک آباژور ایستاده را کنار صندلی راحتی در گوشه‌ ای از اتاق قرار دهید و یک لوستر آویز ۱۸ تا ۲۴ اینچی از سقف آویزان کنید. و نور اتاق خواب خود را با آباژورهای رومیزی کنار تخت کامل کنید.

 

"انتخاب

لوستر اتاق خواب فانتزی

بیشترین استفاده از لوستر های فانتزی در اتاق خواب ها می باشد که سادگی بسیار دلنشینی را در این بخش از خانه القا می سازد. استفاده از لوستر فانتزی در محیط اتاق خواب بیشتر از جنبه نور پردازی، از دید زیبایی مهم می باشد. از این جهت می توان با انتخاب لوستر فانتزی اتاق خواب با رنگ های زیبا و هماهنگ با سرویس خواب و دیگر وسایل حاضر در اتاق فضایی فوق العاده زیبا را بسازید.

لوستر فانتزی اتاق کودک از متنوع ترین لوستر هایی است که می توان در بازار ببینید. لوستر اتاق خواب فانتزی کودک نه تنها رنگ های خیلی خوبی دارد. بلکه با داشتن طرح های عروسکی و شخصیت های کارتونی جلوه بسیار زیبایی را به محیط می دهد. قیمت بسیار مناسب و ارزان در کنار تنوع بالا در طرح و رنگ های متناسب با گروه سنی و جنسیت کودکان همگی از جمله دلایلی می باشند که استفاده از لوستر فانتزی اتاق کودک را تا این اندازه محبوب کرده اند.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

 




  • تاریخ ارسال : یک شنبه 27 فروردين 1402 ساعت: 12:12
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 18
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 6
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 21
            بازدید ماه بازدید ماه : 460
            بازدید سال بازدید سال : 3253
            بازدید کلی بازدید کلی : 23726

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.136.97.64
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف